Friday, March 5, 2010

BudAK PaliNG CoMEL peRnaH aKu JuMpa...



hari ni aku na tnjukkan kt korg budak plg comel penh aku jump....name dia Muhammad amirul hakimi...pgglan manje dia kimie...umo kimie 3 thn..besday kimie bru je lps...3.3...3 hari yg lps...hepy belated besday tuk kimie...
hari ni kimie xsihat..huhu...demam..aku doakan kimie cepat sembuh...amin...
kimie sgt comel kan...
bile dia senyum..
bile dia ketawa..
bile dia berckp...
sume org terhibur...
mama and abah kimie sgt bertuah krn dikurniakan anak spt kimie...syukur yg tak terhingga...
semoga bile kimie bsr nnt , kimie akan jd insan berguna dan berjye...dan jd anak yg taat pd mama dan abah....amin...
walaupun kimie ni bkn anak aku..tp aku syg dia mcm anak aku sndr...hehe...
yg baby tu..adik kimie..nme dia nur amira nadira....cntk nme kan..secantik orgnye...:)

2 comments:

Anonymous said...

Muhammad Amirul Hakimi bin..........????

mRs. YtiC said...

ala...kne tny kimie dulu nih...